Hotel Croatia to wysokiej klasy obiekt położony na zadrzewionym terenie. Wypoczynek na najwyższym poziomie gwarantują przestronne i stylowo urządzone pokoje, dostępne również z widokiem na morze, a także rozbudowana strefa wellness z szeroką ofertą zabiegów i masaży. Miłośnicy relaksu wypoczną przy basenie albo wybiorą się na oddaloną o ok. 100 m plażę. Rozkosze podniebienia zapewnią 3 restauracje a la carte, gdzie można spróbować dań kuchni śródziemnomorskiej i lokalnej.
żwirowa
łagodnie opadająca
schody prowadzące do plaży
leżaki w cenie
platforma kąpielowa
Dla dzieci
opieka nad dziećmi: za opłatą
wysokie krzesełka dla dzieci
menu dla dzieci
miniklub: 4-12 lat, lipiec i sierpień, codziennie 10:00 - 18:00
plac zabaw
łóżeczka dla dzieci/niemowląt: w cenie, rezerwacja wymagana
Basen
Basen
Sport i Wellness
Nurkowanie z rurką: osoba trzecia
Kajak: osoba trzecia, skuter wodny: osoba trzecia, łódź na bananie: osoba trzecia, rower wodny: osoba trzecia
Centrum fitness: codziennie 08:00 - 20:00
Siłownia
Siatkówka plażowa
Basen „Basen kryty”: marzec - listopad, bezpłatnie, kryty, woda morska, w strefie wellness, leżaki: bezpłatnie
Sauny: 2
Strefa wellness/spa „Energy Clinic Wellness & Spa”: codziennie 8: 00:00 - 20:00, pokoje zabiegowe: 4
Sauna fińska, łaźnia parowa
Masaże: klasyczny, sportowy, gorącymi kamieniami
Centrum urody i kosmetyki „Energy Clinic Wellness & Spa”: codziennie 08:00 - 20 :00, zabiegi upiększające/kosmetyczne: Anti-Aging, leczenie cellulitu, peeling, zabieg na twarz, manicure, pedicure
W cenie
Płatne
Rozrywka
muzyka na żywo
Wyposażenie
recepcja
kantor
sejf
winda
bankomat w hotelu
ogród, taras
sklep z pamiątkami
fryzjer
Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
pralnia: za opłatą
usługi konsjerża, serwis bagażowy
parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie
centrum biznesowe: 24h, w cenie
Karty
Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Maestro
Liczba pokojów
487
Kategoria lokalna
5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
taksa klimatyczna płatne na miejscu: płatność gotówką, ok. 3 €/dzień
zakwaterowanie w godz. od 14:00, wymeldowanie do 12:00
hotel nie akceptuje zwierząt
Opieka TUI na wakacjach 24/7
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły
tutaj.
Transfer
Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie. Rekomendujemy wypożyczenie samochodu za pośrednictwem
TUI Cars.
Bagaż rejestrowany
W przypadku przelotu rejsowego bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę z wyjątkiem połączeń obsługiwanych przez linię PLL LOT. W przypadku zakupu pakietu wraz z przelotem linią Ryanair bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę.
Niepełnosprawność ruchowa
Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami