en de
Rezerwacje
Wybrano: 0
Twoje rezerwacje
przyjazdwyjazd
[]
[]
[]
FAQ

Pytania i odpowiedzi

 

  • Co to jest VacationClub?
    • VacationClub to wyjątkowy serwis oferujący apartamenty wakacyjne w najlepszych lokalizacjach w całej Polsce. Oferujemy wysoki standard wypoczynku, wystroju i usług. Nasze apartamenty wyróżniają się świetnym położeniem oraz dostosowaniem do potrzeb osób, które chcą spędzić urlop w ciekawym miejscu, a jednocześnie czuć się komfortowo jak w luksusowym hotelu.

  • Jak mogę zarezerwować apartament?
    • Rezerwując apartament w VacationClub do wyboru masz kilka dróg postępowania. Wybierz tę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza. Apartament możesz zarezerwować online – wystarczy, że wybierzesz odpowiedni dla Ciebie apartament we wskazanym terminie i dokonasz płatności online – kartą płatniczą bądź przelewem. Możesz również dokonać rezerwacji telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię lub też udając się do jednego z biur VacationClub. Numer infolinii i godziny jej działania oraz adresy biur znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt. 

  • Jak mogę skontaktować się z VacationClub?
    • Na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt znajdziesz wszystko, co potrzebne, by się z nami skontaktować. Odpowiadamy niezwłocznie i tak samo staramy się rozwiązywać Twoje problemy. Możesz napisać do nas wiadomość korzystając z formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie. Wolisz porozmawiać? Zadzwoń na naszą infolinię – pracujemy codziennie od 8:00 do 19:00.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
    • Rezerwując apartament w VacationClub masz stały dostęp do swojej rezerwacji i możesz sprawdzać jej szczegóły lub dokonywać modyfikacji. Status swojej rezerwacji możesz sprawdzić w dowolnym momencie logując się na swój profil Gościa lub kontaktując się z VacationClub.

  • Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację?
    • Oczywiście, zarówno zmiana terminu rezerwacji, jak i jej anulacja są możliwe. Niestety nie każda zmiana terminu czy anulacja będzie bezkosztowa. Zależy to od warunków dokonanej rezerwacji. Masz pytania? Skontaktuj się z nami (przy pomocy formularza kontaktowego lub dzwoniąc na infolinię), my zaś pomożemy Ci przejść przez tę procedurę i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

  • Co zyskuję zakładając profil Gościa w VacationClub?
    • Korzystanie z profilu Gościa w VacationClub jest nie tylko wygodne (masz swobodny dostęp do historii swoich rezerwacji oraz podgląd aktualnych), ale też korzystne. Zakładając konto i stając się naszym Gościem masz możliwość korzystania z atrakcyjnych i przygotowywanych specjalnie dla Ciebie (zgodnie z Twoimi preferencjami) ofert premium. Możesz również tworzyć własną Mapę Podróży z VacationClub, która pomoże Ci odtworzyć najpiękniejsze wspomnienia, gdziekolwiek chcesz i kiedy tylko chcesz.

  • Nie pamiętam mojego loginu i hasła do profile Gościa na VacationClub. Jak odzyskać do niego dostęp? 
    • Żaden problem. Pamiętaj, że Twoim loginem jest e-mail, z którego korzystałeś podczas rejestracji swojego konta w VacationClub. Tego samego adresu e-mail użyjesz, jeśli wybierzesz dostępną w oknie logowania opcję odzyskiwania hasła. Kompletna i prosta instrukcja zostanie wysłana od razu na Twoją skrzynkę. W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy.

  • Czy rezerwując apartament muszę płacić kaucję?
    • Pobieramy zwrotną kaucję na wypadek ubytków w wyposażeniu zarezerwowanego apartamentu lub ewentualnych zniszczeń. Wysokość kaucji wynosi 1 000 PLN dla apartamentu Penthouse w Mielnie oraz 400 PLN dla wszystkich pozostałych apartamentów. Będziemy Cię prosić, abyś opłacił kaucję podczas odbioru kluczy w naszym Biurze. Rozliczymy ją z Tobą (zwrócimy w całości lub pomniejszoną o ewentualne koszty) w ciągu trzech dni od Twojego wymeldowania.

  • Czy i jak mogę zadać szczegółowe pytanie dotyczące np. apartamentu, możliwości przyjazdu ze zwierzętami domowymi czy dostawienia łóżeczka dla małego dziecka?
    • Szczegółowy wykaz wyposażenia znajdującego się w wybranym przez Ciebie apartamencie znajdziesz w jego opisie w serwisie VacationClub. Jeśli chcesz o coś dopytać albo masz jakieś życzenia – skontaktuj się z VacationClub. Postaramy się pomóc.

  • Co mam zrobić i gdzie szukać pomocy, jeśli podczas mojego pobytu w apartamencie zdarzy się awaria lub wypadek?
    • W razie wypadku, pożaru, awarii sieci energetycznej lub jakiejkolwiek sytuacji stwarzającej zagrożenie dla zdrowi lub życia Gości lub osób trzecich należy niezwłocznie zawiadomić służby ratunkowe. Prosimy również o niezwłoczny kontakt z lokalnym biurem VacationClub.

      Numery alarmowe:
      112 – centrum powiadamiania ratunkowego
      997 – policja
      998 – straż pożarna
      999 – pogotowie ratunkowe

  • Czy istnieje możliwość wykupienia dodatkowych usług, np. sprzątania czy prania?
    • Rezerwując apartament będziesz musiał pokryć obligatoryjny koszt sprzątania i przygotowania apartamentu, który w apartamencie Penthouse w Mielnie wynosi 350 PLN, a we wszystkich  pozostałych apartamentach 180 PLN. Niestety, nie ma możliwości wykupienia dodatkowego sprzątania ani usługi prania. Może się jednak zdarzyć, że apartament znajduje się w budynku, gdzie jest pralnia – taka informacja z pewnością znajdzie się w opisie apartamentu.

  • Czy mogę przyjmować gości w zarezerwowanym przeze mnie apartamencie?
    • Oczywiście, czuj się jak w domu. W dzień możesz przyjmować Gości i zapraszać ich np. na przyrządzony przez Ciebie obiad. Pamiętaj jednak, że Twoi Goście (o ile nie są zgłoszeni podczas rezerwacji apartamentu) nie mogą zostawać u Ciebie na noc – pożegnaj się z nimi przed godziną 22:00. W apartamentach VacationClub obowiązują dokładnie takie same zasady, jak w innych hotelach.

  • Czy cena, którą płacę za wypoczynek w apartamencie zawiera w sobie wszystkie opłaty?
    • Oferowana cena wypoczynku w apartamencie VacationClub™ zawiera wszystkie koszty użytkowania (energia, woda, Internet) oraz podatek VAT. Wybierając apartament, nasi Goście pokrywają również obligatoryjną opłatę za sprzątanie, doliczaną automatycznie podczas transakcji. Opłata za sprzątanie w apartamencie Penthouse w Mielnie wynosi 350 PLN, natomiast we wszystkich pozostałych apartamentach 180 PLN. Meldując się na miejscu, goście są proszeni także o uiszczenie opłaty uzdrowiskowej oraz pozostawienie kaucji zwrotnej. Wysokość kaucji wynosi 1 000 PLN dla apartamentu Penthouse w Mielnie oraz 400 PLN dla wszystkich pozostałych apartamentów.

  • Jakie jest wyposażenie apartamentu?
    • Wyposażenie każdego z naszych apartamentów wakacyjnych jest szczegółowo opisane na naszej stronie internetowej. Bez trudu znajdziesz więc wszystkie sprzęty i udogodnienia, jakie czekają na Ciebie w apartamentach VacationClub. Bez względu na to, w którym z nich zdecydujesz się spędzić urlop, możesz mieć pewność, że dołożyliśmy wszelkich starań, by ich standard był najwyższy, zaś Tobie i Twoim bliskim – komfortowo i miło.

  • W jaki sposób mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji
    • Kiedy rezerwujesz pobyt w apartamencie VacationClub nasz system tworzy dla Ciebie unikalny Profil Gościa. Dzięki niemu możesz zalogować się na naszej stronie internetowej i sprawdzić nie tylko potwierdzenie i status Twojej rezerwacji, ale również śledzić historię Twoich rezerwacji w VacationClub. Oprócz tego potwierdzenie na pewno przyjdzie na podany przez Ciebie adres e-mail.

  • Kiedy i jak mogę odebrać klucze od apartamentu?
    • Czekamy na Ciebie i na Twój przyjazd w naszych lokalnych Biurach VacationClub. Nie tylko odbierzesz tam klucze, ale zawsze możesz liczyć na naszą pomoc i wsparcie. Zapraszamy!

  • Czy w apartamencie znajdują się pościel i ręczniki?
    • W każdym z apartamentów wakacyjnych dla Ciebie i Twoich bliskich przygotowaliśmy nasze klubowe ręczniki „Gentle touch” i pościel „Sweet dreams”. Wykonane są ze 100-procentowej wysokogatunkowej i śnieżnobiałej bawełny. I są dokładnie takie, jak w najlepszych hotelach. A wszystko po to, byście czuli się naprawdę wyjątkowo.

  • W jakich godzinach rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
    • Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu Twojego przyjazdu, w Kołobrzegu i Mielnie od 16:00 do 18:00, w Świnoujściu i Ustroniu Morskim od 16:00 do 20:00, a kończy się od godziny 08.00 do 10.00 w dniu, kiedy wyjeżdżasz.

  • Czy istnieje możliwość płatności kartą?
    • Oczywiście! Za pobyt w apartamentach wakacyjnych VacationClub możesz płacić kartami kredytowymi MasterCard, Visa, Diners Club i JCB. Za swój wypoczynek możesz zapłacić również przelewem internetowym oraz przy pomocy internetowych systemów płatności. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób i nie zwlekaj z urlopem.

  • Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu?
    • Tak. Wykupując pobyt w apartamentach na wakacje w VacationClub™ nasi Goście wnoszą również opłatę za sprzątanie. W apartamencie Penthouse w Mielnie wynosi ona 350 PLN, natomiast we wszystkich pozostałych apartamentach 180 PLN. Opłata ta wyszczególniona jest na każdym etapie rezerwacji apartamentu.

  • Czy istnieje możliwość skorzystania z parkingu?
    • Tak, oczywiście! Większość apartamentów ma przypisane jedno miejsce parkingowe. W zależności od apartamentu i jego usytuowania może być to parking zewnętrzny lub wewnętrzny. Wszystkie informacje na ten temat można łatwo znaleźć w opisie apartamentów na naszej stronie internetowej. Jeśli masz wątpliwości albo niestandardowe potrzeby, skontaktuj się z naszym Biurem, Infolinią albo napisz – postaramy się pomóc.

  • Czy istnieje możliwość wyżywienia?
    • Oczywiście! Pragniemy, by nasi Goście czuli się absolutnie wyjątkowo i wspaniale, dlatego dbamy o ich komfort. Wypoczywając w apartamencie wakacyjnym w Kołobrzegu nasi Goście mają możliwość wykupienia w atrakcyjnych cenach śniadań i obiadokolacji w zaprzyjaźnionych hotelach: Marine Hotel***** & Ultra Marine, Diune Hotel***** & Resort, Sand Hotel**** i Jantar Hotel*** & SPA. To zawsze pyszne, bogate i bardzo różnorodne posiłki serwowane w formie bufetów.

  • Na jakie udogodnienia i atrakcje mogę liczyć wypoczywając z VacationClub?
    • Wypoczywając w apartamentach VacationClub raczej nie sposób się nudzić. Nasze apartamenty wakacyjne od innych odróżnia nie tylko wysoki standard, ale również bogaty wachlarz świadczeń dodatkowych. Meldując się w naszym Biurze oprócz kluczy do apartamentu nad morzem otrzymasz również specjalny talon (dla Ciebie i każdej z osób zameldowanych w apartamencie) upoważniający do bezpłatnego wejścia na basen, do strefy SPA, siłowni czy KidsClubu w jednym z zaprzyjaźnionych kołobrzeskich hoteli z grupy Zdrojowa Hotels. Jest on jednocześnie talonem na ręcznik. Każdy z talonów należy zdać podczas check-out’u w Biurze VacationClub. W przeciwnym wypadku Twoje konto zostanie obciążone kwotą 50 PLN za każdy zagubiony talon.

  • Czy możliwy jest pobyt z psem?
    • Oczywiście! W apartamentach wakacyjnych VacationClub serdecznie gościmy czworonogi. Jeśli masz ochotę przyjechać ze swoim pupilem (niewielkim – do 5 kg!) – zapraszamy! Rezerwując pobyt w naszych apartamentach koniecznie zapytaj o ofertę Nocleg dla Pupila!

  • Chcę przyjechać na wakacje z małym dzieckiem. Czy mogę liczyć na jakieś udogodnienia?
    • VacationClub i nasze apartamenty to najlepszy wybór na rodzinny wyjazd. Nawet wakacje z niemowlęciem będą komfortowe – w naszych apartamentach zapewniamy bowiem specjalne łóżeczka dla małych dzieci. Potrzebujesz innych udogodnień lub masz pytania – skontaktuj się z nami. Pomożemy!
To jest wersja dev!
vacationclub.pl