en de
Rezerwacje
Wybrano: 0
Twoje rezerwacje
przyjazd wyjazd
[]
[]
[]
FAQ

Pytania i odpowiedzi

 

  • Co to jest VacationClub?
    • VacationClub to wyjątkowy serwis oferujący apartamenty wakacyjne w najlepszych lokalizacjach w całej Polsce. Oferujemy wysoki standard wypoczynku, wystroju i usług. Nasze apartamenty wyróżniają się świetnym położeniem oraz dostosowaniem do potrzeb osób, które chcą spędzić urlop w ciekawym miejscu, a jednocześnie czuć się komfortowo jak w luksusowym hotelu.

  • Jak mogę zarezerwować apartament?
    • Rezerwując apartament w VacationClub do wyboru masz kilka dróg postępowania. Wybierz tę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza. Apartament możesz zarezerwować online – wystarczy, że wybierzesz odpowiedni dla Ciebie apartament we wskazanym terminie i dokonasz płatności online – kartą płatniczą bądź przelewem. Możesz również dokonać rezerwacji telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię lub też udając się do jednego z biur VacationClub. Numer infolinii i godziny jej działania oraz adresy biur znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt. 

  • Jak mogę skontaktować się z VacationClub?
    • Na naszej stronie internetowej w zakładce Kontakt znajdziesz wszystko, co potrzebne, by się z nami skontaktować. Odpowiadamy niezwłocznie i tak samo staramy się rozwiązywać Twoje problemy. Możesz napisać do nas wiadomość korzystając z formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie. Wolisz porozmawiać? Zadzwoń na naszą infolinię – pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 oraz w weekendy od 9:00 do 17:00.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić status mojej rezerwacji?
    • Rezerwując apartament w VacationClub masz stały dostęp do swojej rezerwacji i możesz sprawdzać jej szczegóły lub dokonywać modyfikacji. Status swojej rezerwacji możesz sprawdzić w dowolnym momencie logując się na swój profil Gościa lub kontaktując się z VacationClub.

  • Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację?
    • Oczywiście, zarówno zmiana terminu rezerwacji, jak i jej anulacja są możliwe. Niestety nie każda zmiana terminu czy anulacja będzie bezkosztowa. Zależy to od warunków dokonanej rezerwacji. Masz pytania? Skontaktuj się z nami (przy pomocy formularza kontaktowego lub dzwoniąc na infolinię), my zaś pomożemy Ci przejść przez tę procedurę i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

  • Co zyskuję zakładając profil Gościa w VacationClub?
    • Korzystanie z profilu Gościa w VacationClub jest nie tylko wygodne (masz swobodny dostęp do historii swoich rezerwacji oraz podgląd aktualnych), ale też korzystne. Zakładając konto i stając się naszym Gościem masz możliwość korzystania z atrakcyjnych i przygotowywanych specjalnie dla Ciebie (zgodnie z Twoimi preferencjami) ofert premium. Możesz również tworzyć własną Mapę Podróży z VacationClub, która pomoże Ci odtworzyć najpiękniejsze wspomnienia, gdziekolwiek chcesz i kiedy tylko chcesz.

  • Nie pamiętam mojego loginu i hasła do profile Gościa na VacationClub. Jak odzyskać do niego dostęp? 
    • Żaden problem. Pamiętaj, że Twoim loginem jest e-mail, z którego korzystałeś podczas rejestracji swojego konta w VacationClub. Tego samego adresu e-mail użyjesz, jeśli wybierzesz dostępną w oknie logowania opcję odzyskiwania hasła. Kompletna i prosta instrukcja zostanie wysłana od razu na Twoją skrzynkę. W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy.

  • Czy rezerwując apartament muszę płacić kaucję?
    • Pobieramy zwrotną kaucję na wypadek ubytków w wyposażeniu zarezerwowanego apartamentu lub ewentualnych zniszczeń. Wysokość kaucji wynosi 1000 PLN (tysiąc złotych) dla apartamentów Penthouse lub VacationHome lub Apartamentów posiadających jacuzzi albo 500 PLN (pięćset złotych) dla wszystkich pozostałych Apartamentów.  Będziemy Cię prosić, abyś opłacił kaucję podczas zameldowania. Rozliczymy ją z Tobą (zwrócimy w całości lub pomniejszoną o ewentualne koszty) w ciągu 14 dni od Twojego wymeldowania.

  • Czy i jak mogę zadać szczegółowe pytanie dotyczące np. apartamentu, możliwości przyjazdu ze zwierzętami domowymi czy dostawienia łóżeczka dla małego dziecka?
    • Szczegółowy wykaz wyposażenia znajdującego się w wybranym przez Ciebie apartamencie znajdziesz w jego opisie w serwisie VacationClub. Jeśli chcesz o coś dopytać albo masz jakieś życzenia – skontaktuj się z VacationClub. Postaramy się pomóc.

  • Co mam zrobić i gdzie szukać pomocy, jeśli podczas mojego pobytu w apartamencie zdarzy się awaria lub wypadek?
    • W razie wypadku, pożaru, awarii sieci energetycznej lub jakiejkolwiek sytuacji stwarzającej zagrożenie dla zdrowi lub życia Gości lub osób trzecich należy niezwłocznie zawiadomić służby ratunkowe. Prosimy również o niezwłoczny kontakt z lokalnym biurem VacationClub.

      Numery alarmowe:
      112 – centrum powiadamiania ratunkowego
      997 – policja
      998 – straż pożarna
      999 – pogotowie ratunkowe

  • Czy istnieje możliwość wykupienia dodatkowych usług, np. sprzątania czy prania?
    • Rezerwując apartament będziesz musiał pokryć obligatoryjny koszt sprzątania i przygotowania apartamentu, który w apartamentach Penthouse wynosi 550 PLN, VacationHome – 499 PLN, pokoje bez aneksu kuchennego w Szczyrku 230PLN, a we wszystkich pozostałych apartamentach – 300 PLN. Istnieje możliwość dokupienia usługi dodatkowego sprzątania.

  • Czy mogę przyjmować gości w zarezerwowanym przeze mnie apartamencie?
    • Oczywiście, czuj się jak w domu. W dzień możesz przyjmować Gości i zapraszać ich np. na przyrządzony przez Ciebie obiad. Pamiętaj jednak, że Twoi Goście (o ile nie są zgłoszeni podczas rezerwacji apartamentu) nie mogą zostawać u Ciebie na noc – pożegnaj się z nimi przed godziną 22:00. W apartamentach VacationClub obowiązują dokładnie takie same zasady, jak w innych hotelach.

  • Czy cena, którą płacę za wypoczynek w apartamencie zawiera w sobie wszystkie opłaty?
    • Oferowana cena wypoczynku w apartamencie VacationClub™ zawiera wszystkie koszty użytkowania (energia, woda, Internet) oraz podatek VAT. Wybierając apartament, nasi Goście pokrywają również obligatoryjną opłatę za sprzątanie, doliczaną automatycznie podczas transakcji. Opłata za sprzątanie w apartamentach Penthouse wynosi 500 PLN, VacationHome – 600 PLN, natomiast we wszystkich pozostałych apartamentach 300 PLN. Meldując się na miejscu, goście są proszeni także o uiszczenie opłaty uzdrowiskowej oraz pozostawienie kaucji zwrotnej. Wysokość kaucji wynosi 1 000 PLN dla apartamentów Penthouse lub VacationHome lub Apartamentów posiadających jacuzzi albo 500 PLN dla wszystkich pozostałych apartamentów.

  • Jakie jest wyposażenie apartamentu?
    • Wyposażenie każdego z naszych apartamentów wakacyjnych jest szczegółowo opisane na naszej stronie internetowej. Bez trudu znajdziesz więc wszystkie sprzęty i udogodnienia, jakie czekają na Ciebie w apartamentach VacationClub. Bez względu na to, w którym z nich zdecydujesz się spędzić urlop, możesz mieć pewność, że dołożyliśmy wszelkich starań, by ich standard był najwyższy, zaś Tobie i Twoim bliskim – komfortowo i miło.

  • W jaki sposób mogę otrzymać potwierdzenie rezerwacji
    • Kiedy rezerwujesz pobyt w apartamencie VacationClub nasz system tworzy dla Ciebie unikalny Profil Gościa. Dzięki niemu możesz zalogować się na naszej stronie internetowej i sprawdzić nie tylko potwierdzenie i status Twojej rezerwacji, ale również śledzić historię Twoich rezerwacji w VacationClub. Oprócz tego potwierdzenie na pewno przyjdzie na podany przez Ciebie adres e-mail.

  • Kiedy i jak mogę odebrać klucze od apartamentu?
    • W zależności od lokalizacji nasi Goście mogą odebrać klucze z kluczomatu, skrzynki przy drzwiach do apartamentu/recepcji lub od koordynatora danego regionu. O szczegółach informujemy przed godziną 16 w dniu przyjazdu.

  • Czy w apartamencie znajdują się pościel i ręczniki?
    • W każdym z apartamentów wakacyjnych dla Ciebie i Twoich bliskich przygotowaliśmy nasze klubowe ręczniki „Gentle touch” i pościel „Sweet dreams”. Wykonane są ze 100-procentowej wysokogatunkowej i śnieżnobiałej bawełny. I są dokładnie takie, jak w najlepszych hotelach. A wszystko po to, byście czuli się naprawdę wyjątkowo.

  • W jakich godzinach rozpoczyna się i kończy doba hotelowa?
    • Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu Twojego przyjazdu o 16:00, a kończy się o 10.00 w dniu, kiedy wyjeżdżasz.

  • Czy istnieje możliwość płatności kartą?
    • Oczywiście! Za pobyt w apartamentach wakacyjnych VacationClub™ możesz płacić kartami kredytowymi MasterCard i Visa. Za swój wypoczynek możesz zapłacić również przelewem internetowym oraz przy pomocy internetowych systemów płatności. Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób i nie zwlekaj z urlopem.

  • Czy sprzątanie jest wliczone w cenę apartamentu?
    • Tak. Wykupując pobyt w apartamentach na wakacje w VacationClub™ nasi Goście wnoszą również opłatę za sprzątanie. Opłata za sprzątanie w apartamentach Penthouse wynosi 500 PLN, VacationHome – 600 PLN, natomiast we wszystkich pozostałych apartamentach 300 PLN. Opłata ta wyszczególniona jest na każdym etapie rezerwacji apartamentu.

  • Czy istnieje możliwość skorzystania z parkingu?
    • Tak, oczywiście! Większość apartamentów ma przypisane jedno miejsce parkingowe. W zależności od apartamentu i jego usytuowania może być to parking zewnętrzny lub wewnętrzny. Wszystkie informacje na ten temat można łatwo znaleźć w opisie apartamentów na naszej stronie internetowej. Jeśli masz wątpliwości albo niestandardowe potrzeby, skontaktuj się z naszą lokalną Recepcją, Infolinią albo napisz – postaramy się pomóc

  • Czy istnieje możliwość wyżywienia?
    • Oczywiście! Pragniemy, by nasi Goście czuli się absolutnie wyjątkowo i wspaniale, dlatego dbamy o ich komfort. Wypoczywając w apartamencie wakacyjnym w Kołobrzegu nasi Goście mają możliwość wykupienia w atrakcyjnych cenach śniadań i obiadokolacji w zaprzyjaźnionych hotelach: Marine Hotel***** & Ultra Marine, Diune Hotel***** & Resort, Royal Tulip Sand Hotel***** i Jantar Hotel*** & SPA., zaś w Świnoujściu – luksusowy Radisson Blu Resort Świnoujście. To zawsze pyszne, bogate i bardzo różnorodne posiłki serwowane w formie bufetów.

  • Na jakie udogodnienia i atrakcje mogę liczyć wypoczywając z VacationClub?
    • Naszym Gościom oferujemy dostęp do strefy basenowej lub SPA znajdującej się w jednym z hoteli partnerskich. Warunki dostępu oraz usługi dodatkowe zależne są od miejscowości. W Kołobrzegu (z wyjątkiem Radisson Resort Kołobrzeg) oraz Szklarskiej Porębie oferujemy nielimitowany dostęp do całej strefy SPA: basenu, sauny, jacuzzi, siłowni oraz Kids Clubów. Gościom apartamentów VacationClub z dostępem do Aquaparku w luksusowym Radisson Resort Kołobrzeg oferujemy preferencyjne warunki: 1 godzina dziennie, a każda kolejna minuta lub godzina z 50% rabatem. W Świnoujściu Goście VacationClub otrzymują dostęp do Baltic Park Molo Aquapark, mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort na preferencyjnych warunkach: 1 godzina dziennie, a każda kolejna minuta lub godzina z 50% rabatem.

      *Lista hoteli partnerskich oraz dostępnych usług będzie na bieżąco aktualizowana.

  • Czy możliwy jest pobyt z psem?
    • Oczywiście! W wybranych apartamentach wakacyjnych VacationClub™ serdecznie gościmy czworonogi. Jeśli masz ochotę przyjechać ze swoim pupilem – zapraszamy! Rezerwując pobyt w naszych apartamentach koniecznie zapytaj o ofertę Nocleg dla Pupila!

  • Chcę przyjechać na wakacje z małym dzieckiem. Czy mogę liczyć na jakieś udogodnienia?
    • VacationClub i nasze apartamenty to najlepszy wybór na rodzinny wyjazd. Nawet wakacje z niemowlęciem będą komfortowe – w naszych apartamentach zapewniamy bowiem specjalne łóżeczka dla małych dzieci. Potrzebujesz innych udogodnień lub masz pytania – skontaktuj się z nami. Pomożemy!
  • Czy istnieje możliwość rezygnacji z usług VacationClub
    • W przypadku zakupu usługi noclegowej przez Gościa lub zawarcia umowy najmu przez właściciela apartamentu za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (strona internetowa lub przez telefon lub poza siedzibą VacationClub ) dalej klient będący konsumentem (dalej Klient) w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem postanowień art. 29 Ustawy o Prawach konsumenta. W tym celu Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    • Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny na Odstąpienie od umowy.pdf
    • Jeżeli wykonywanie usługi noclegowej lub realizacja umowy najmu ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Klient lub właściciel apartamentu będący konsumentem zobowiązany jest do złożenia VacationClub wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie podczas Zawarcia umowy najmu lub zakupu usługi noclegowej. 
    • Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w wypadku, gdy skorzystał on z Usługi w całości przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa powyżej lun nastąpiło protokokolarne wydanie VacationClub™ apartamentu przez właściciela.
    • W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy, VacationClub dokonuje zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, na rachunek bankowy wskazany przez Klienta wskazany w rezerwacji na rachunek bankowy podany przez Klienta w wiadomości e-mail. 
    • VacationClub, w zakresie w jakim jest to zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli Klient, pomimo wezwania, nie wskaże numeru rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności lub gdy nie przekaże wszystkich danych koniecznych do dokonania zwrotu. Ponadto, VacationClub nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub opóźnienie w zwrocie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru rachunku bankowego. 
To jest wersja dev!
vacationclub.pl