en de
Rezerwacje
Wybrano: 0
Twoje rezerwacje

Bezpieczny apartament
w trosce o Twoje zdrowie

Sprawdź jak działamy w trosce o zdrowie naszych Gości i pracowników

Goście

  • Check-in

    Check-in

    Ograniczamy do minimum czas Gościa przy recepcji, w której jednocześnie mogą przebywać osoby meldujące się do jednego apartamentu.

  • Płyn dezynfekcyjny

    Płyn dezynfekcyjny

    Nasi Goście mają dostęp do płynu dezynfekcyjnego w recepcji. Na życzenie każdy Gość może również otrzymać buteleczkę z płynem podczas zameldowania.

  • Dobre praktyki

    Dobre praktyki

    Zachęcamy Gości do częstego mycia lub dezynfekowania dłoni i zachowania odpowiedniego dystansu wynoszącego co najmniej 2 metry.

  • Apartamenty

    Apartamenty

    Po każdym pobycie, poza rutynowym sprzątaniem, szczegółowej dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie dotykowe (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki w podwyższonym reżimie higieny. Stosujemy m.in. produkty marki Ecolab - charakteryzujące się najwyższą jakością.

Bezpieczne rozwiązania

  • Jedno wejście

    Jedno wejście

    Do recepcji prowadzi tylko jedno wejście.

  • Przeźroczyste osłony

    Przeźroczyste osłony

    W recepcji zamontowano przeźroczyste osłony.

  • Dezynfekcja

    Dezynfekcja

    Regularnie dezynfekujemy powierzchnie w recepcji.

  • Zachowanie dystansu

    Zachowanie dystansu

    Informujemy o konieczności zachowania odpowiednich odstępów w przestrzeniach wspólnych.

Pracownicy

  • Pomiar temperatury

    Pomiar temperatury

    Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy przechodzą pomiar temperatury.

  • Osłony twarzy i dłoni

    Osłony twarzy i dłoni

    Wszyscy pracownicy są wyposażeni w rękawiczki oraz osłony twarzy (maseczki lub przyłbice ochronne).

  • Szkolenia

    Szkolenia

    Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania apartamentu w podwyższonym reżimie higieny.