Sprawdź jak działamy w trosce o zdrowie naszych Gości i pracowników
Ograniczamy do minimum czas Gościa przy recepcji, w której jednocześnie mogą przebywać osoby meldujące się do jednego apartamentu.
Nasi Goście mają dostęp do płynu dezynfekcyjnego w recepcji. Na życzenie każdy Gość może również otrzymać buteleczkę z płynem podczas zameldowania.
Zachęcamy Gości do częstego mycia lub dezynfekowania dłoni i zachowania odpowiedniego dystansu wynoszącego co najmniej 2 metry.
Po każdym pobycie, poza rutynowym sprzątaniem, szczegółowej dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie dotykowe (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki w podwyższonym reżimie higieny. Stosujemy m.in. produkty marki Ecolab - charakteryzujące się najwyższą jakością.
Dostępność wybranych udogodnień oraz opcjonalnego wyżywienia jest zależna od decyzji podejmowanych przez władze państwowe z uwagi na epidemię.
Do recepcji prowadzi tylko jedno wejście.
W recepcji zamontowano przeźroczyste osłony.
Regularnie dezynfekujemy powierzchnie w recepcji.
Informujemy o konieczności zachowania odpowiednich odstępów w przestrzeniach wspólnych.
Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy przechodzą pomiar temperatury.
Wszyscy pracownicy są wyposażeni w rękawiczki oraz osłony twarzy (maseczki lub przyłbice ochronne).
Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania apartamentu w podwyższonym reżimie higieny.