Bezpieczny apartament w trosce o Twoje zdrowie
Sprawdź jak działamy w trosce o zdrowie naszych Gości i pracowników
Goście
Check-in
Ograniczamy do minimum czas Gościa przy recepcji, w której jednocześnie mogą przebywać osoby meldujące się do jednego apartamentu.
Płyn dezynfekcyjny
Nasi Goście mają dostęp do płynu dezynfekcyjnego w recepcji. Na życzenie każdy Gość może również otrzymać buteleczkę z płynem podczas zameldowania.
Dobre praktyki
Zachęcamy Gości do częstego mycia lub dezynfekowania dłoni i zachowania odpowiedniego dystansu wynoszącego co najmniej 2 metry.
Apartamenty
Po każdym pobycie, poza rutynowym sprzątaniem, szczegółowej dezynfekcji podlegają wszystkie powierzchnie dotykowe (w tym oparcia krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki w podwyższonym reżimie higieny. Stosujemy m.in. produkty marki Ecolab - charakteryzujące się najwyższą jakością.
Dostępność wybranych udogodnień oraz opcjonalnego wyżywienia jest zależna od decyzji podejmowanych przez władze państwowe z uwagi na epidemię.
Bezpieczne rozwiązania
Jedno wejście
Do recepcji prowadzi tylko jedno wejście.
Przeźroczyste osłony
W recepcji zamontowano przeźroczyste osłony.
Dezynfekcja
Regularnie dezynfekujemy powierzchnie w recepcji.
Zachowanie dystansu
Informujemy o konieczności zachowania odpowiednich odstępów w przestrzeniach wspólnych.
Pracownicy
Pomiar temperatury
Wszyscy pracownicy przed rozpoczęciem pracy przechodzą pomiar temperatury.
Osłony twarzy i dłoni
Wszyscy pracownicy są wyposażeni w rękawiczki oraz osłony twarzy (maseczki lub przyłbice ochronne).
Szkolenia
Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania apartamentu w podwyższonym reżimie higieny.
Język JavaScript nie jest włączony w przeglądarce, dlatego nie można poprawnie wyświetlić tej strony. Włącz JavaScript i wczytaj stronę ponownie.
Uwaga! Używasz starej przeglądarki, która jest niebezpieczna i może posiadać wirusy. Prosimy o zaaktualizowanie lub zainstalowanie najpopularniejszych, np. Mozilla Firefox lub Google Chrome.